Thursday, October 7, 2010
Bir Göz Kırpması ve Bir Pena...
Sunday, October 3, 2010
Die Toten Hosen Gerçekten İstanbul'daydı...
ve biz oradaydık.
Fotoğrafları itiraf etmeliyim ki internetten buldum. Fotoğrafları çeken kızı gayet net hatırlıyorum, konseri en önden izledi, bizimle beraber alana ilk varan ekiptendi ve pembe saçları vardı, şey Vampirella'nın
Tuesday, November 24, 2009
Friday, May 2, 2008
Call of the Wild
Kuru , tozlu, geceler uzun ve soğuk
Hayatın bir çöl gibi, büyümekten korkuyorsun
Saatin çekicin kayaya vurması gibi ses çıkardığını duyuyorsun
Hatırla -yalnız değilsin yalnız değilsin yalnız değilsin
Hadi! Duyabiliyor musun?
Vahşinin Çağrısı!
Kalk ayağa ve dövüş
O plastik sırıtışlarını silip at!
Okyanustan dışarı süründün, kalp atışların yavaş ve zayıftı
İki ayağın üzerinde kalktın, kıyafetler aldın üstüne ve konuştun
“Ev” dedikleri bir yerde terk edildin sonunda
Hatırla – Yalnız değilsin yalnız değilsin yalnız değilsin
Hadi! Duyabiliyor musun?
Vahşinin Çağrısı!
Kalk ayağa ve dövüş
O plastik sırıtışlarını silip at!
Neden sana hala çocukmuşsun gibi davranan o dangalakları dinleyesin?
Onun yerine başka bir durak bul
Vahşinin çağrısına uy
Vahşinin çağrısı....
Sana seni sevdiklerini söylerler, bir örümceğin sineği sevmesi gibi
Güvende olduğuna dair and içerler sana ama gözlerinin içine bakmazlar asla
İşlenmiş, düzenlenmiş, sakatlanmış ve kontrol edilmiş
Hatırla – yalnız değilsin yalnız değilsin yalnız değilsin
Hadi! Duyabiliyor musun?
Vahşinin çağrısı
Kalk ayağa ve dövüş
Ve o plastik sırıtışlarını öldür
Neden sana hala çocukmuşsun gibi davranan o dangalakları dinleyesin?
Vahşinin çağrısına uy
Vahşinin çağrısı
Thursday, May 1, 2008
Kafamın içinde fısıldayan sesler
Sanki adımı sesleniyor gibiler
Ağır bir el yatağımı sallıyor
Uyanıyorum ve gerilimi hissediyorum
Yine zorluyorlarmış gibi hissediyorum... yine zorluyorlar
Neden herkesin gittiği yere gitmek zorundayım?
Neden herkesin yaptığını yapmak zorundayım?
Bana fazla yaklaşmandan hoşlanmıyorum
Parmağının altında olmak istemiyorum
Yine zorluyorlarmış gibi hissediyorum... yine zorluyorlar
Neden sadece beni yalnız bırakmıyorsun?
Yalnızlık sadık bir arkadaştır
Işıkları kapa – evde değilim
Göremiyor musun, yardımına ihtiyacım olmadığını?
Ben yavaş gitmek istediğimde sen hızlanıyorsun
Yürümek istediğimde beni koşturuyorsun
Beni taşlı yoldan aşağı yuvarlıyorsun
Konuştuğun zaman kafamı karıştırıyorsun
Zorluyorlarmış gibi hissediyorum... yine zorluyorlar
Neden sadece beni yalnız bırakmıyorsun?
Beni sınıra sürüklüyorsun
Sen ipimi çekmeden gitmeliyim
İyi zamanlar nereye gitti bilmiyorum
Kafamdaki bu acıdan bıktım artık
Korkuyorum ve zorlanıyorum – yine zorluyorlar
Kaldırabileceğimden daha fazlasını alıyorum
Kafama sarılmış bir bant gibi
Eğer zorlamaya devam edersen bir şeyler kırılacak
Düşünmeme neden oluyor, Ölsem daha iyi olurdu
Neden sadece beni yalnız bırakmıyorsun?
Yalnızlık sadık bir arkadaştır
Hayatımı tek başıma sınıflandıracağım
Sadece bu baskının son bulmasını istiyorum.
Kafamdaki bu acıdan bıktım artık
Korkuyorum ve zorlanıyorum – yine zorluyorlar
Friday, March 28, 2008
Warum Werde Ich Nicht Satt???
Wim Wenders tarafından çekilen Die Toten Hosen Klibi. Yıl 1999.
Wim Wenders da Die Toten Hosen gibi doğma büyüme Düsseldorflu. Daha beraber çok klip, film çekerler =))
Palermo Shooting
Palermo'ya kafa dağıtmaya giden bir fotoğrafçının öyküsünü anlatacaktır bu filmde...
Baş rol oyuncusu ise Alman Punk-Rocker, ruhumun isyan bayrağının üzerindeki sloganların altına imza atmış Die Toten Hosen'in vokalisti Campino!! 'dur.
Kadroya Lou Reed'i, Patti Smith'i, Dennis Hopper'ı, Milla Jovovich'i yerleştirir.
Usta bir yönetmen, harika bir aktör, güzel bir kadın ve rockstarlar (gerçi star demek ne kadar doğru bilinmez, stardan çok müzisyenlikleri var -gönlümüzün starları =P)... Bir filmden daha ne istenebilir ki???
Wim Wenders & Campino - Palermo'daWednesday, August 22, 2007
Alles, weil wir Freunde sind
Monday, July 23, 2007
Mensch von Die Toten Hosen

Çünkü sana yabancı olduğumu düşünüyorsun
Sana bi şey anlatayım,
O zaman kim olduğumu anlarsın
Çok fazla yüzüm var
Ve kendimi farklı şekillerde sergileyebilirim
En iyi dostunum ve en büyük düşmanınım
Senin için bi hançer ve bi buse hazır tutarım
Seni zincirlerim, boynuna bi ip dolarım
Ben iyiyim ve kötüyüm; sevgiyim ve nefretim
Dürüstüm ve yalan söylerim, o an hangisi uygunsa
Bana asla güvenemezsin, kesin olan tek şey bu
Hep bir arayış içerisindeyim, ama ne aradığımı bilmiyorum
Sürekli firardayım ve sürekli avlanıyorum
Cesareti keşfettim ve korkuyu icat ettim
Kaybeden ve kazananım, sonsuza kadar sürecek savaşta
Benim adım insan, beni tanıdığını biliyorum
Ben senim, sen bensin, ben bir insanım
Duygulardan bahsederim ve aklımı kullanırım
Sağlıklı olduğumu söyler kendimi hasta ederim
Her şeyi kontrol etmek istiyorum ve bu beni bağlıyor
Ellerim kanla kaplı ve kalbim altınla dolu
Kanunları icat ederim ve dini yaparım
Ben kendimin kralıyım ve dünya tahtım
Işığı arıyorum ve Ay'a bağımlıyım
Daire çiziyorum ve ilerlediğimi sanıyorum
Yaşıyorum ve ölüyorum, tek bir nefesle
Ben vücut ve ruhum, seçilmiş ve lanetlenmiş
Benim adım insan, beni tanıdığını biliyorum
Ben senim, sen bensin, sadece bir insan










