Saturday, July 30, 2011

yeni kafa.

kafa dediğin şey garip bir şey. zaman geliyor oturup böyle saçma sapan yazabiliyosun sabahın 5:40'ında.
saat 20:30'dan beri film izlemiş olmana rağmen. 

fight club izledik mesela. illuminati sembollerini saymaya çalıştık beceriksizce. o gök kuşağı/üçgen olayı olan kahve kupası falan mesela.

sonra sofia coppola'dan somewhere'i izledik. orgazm olamadığım çok iyi bir seks gibiydi. hoşuma gitti. filmin bi yerinde stephen dorff seks sırasında uyuya kalıyordu, ben de ona benzettim durumu. bu arada çok süperdi stephen dorff, sinemacı kafasını bi yana bırakıp bildiğin herifi izledim bi süre. filmin diğer kısmı da ferrari kıçı ve elle fanning'in duru güzelliğinden ibaretti.

ne hikmetse canımız cronenberg'in shivers'ını izlemek istedi. akıllara ziyan bi film. freud yaşasaydı çok takardı filme. ama cronenberg'den ne bekliyoduk ki zaten? 

sonra da trainspotting. choose life. lust for life. such a perfect day.diyecek söz bulamıyorum ama normal, en son onu izledim çünkü. sabah yine gelin yine anlatayım. 

No comments: