Sunday, October 14, 2007

Armageddon Days Are Here (Again)

Hazır mısın İsa? a-ha Buddha? Evvet Muhammed? Tamam İyi o zaman Hadi gidelim!

5 mil yukarıdalar karga uçuşuyla

Kan kırmızısı göyüzünde süzülen buharları bırakıyolar
Doğudan batıya hareket ediyorlar
Başlarında balaklavalarıyla, EVET!
Ama eğer İsa Mesihin gelmekte olduğunu düşünüyorsan
Bebeğim başka bir şey gelecek şimdi sana doğru
Eğer kendi ismini kimin yücelttiğini duyarsa

Kalbini söker ve mezarına geri dönerdi
İslam yükseltmekte
Hristiyanlar seferberlikte
Dünya el pençe divan durmakta
Mesaj unutulmuş ve imana tapınılmakta
Bu savaş, diye bağırdı, bu savaş diye bağırdı, bu bir savaş!
Pozisyonunuzu alın, sizi sefil halk!
Onlarla sahillerde iççamaşırlarınız ile çarpışacaksınız
İyi Tanrıya teşekkür edeceksiniz Union Jack'i (ingiltere) yarattığı için

Limanı terk eden gemileri izleyeceksiniz
Ve karaya vuran cesetleri
Eğer gerçek İsa Mesih bugün yaşasaydı
CIA tarafından vurularak indirilirdi
Oh, şimdi lekeli bardağın arkasından parlak yanan ışıklar
En karanlık gölgeleri saracak insanların kalbine
Ama Tanrı kendine bu tahtı yaratmadı
Tanrı İsrail ya da Roma'da yaşamıyor
Tanrı Yankee Dolarına ait değil

Tanrı Hizbullah için bombalar yaratmadı
Tanrı kiliseye bile gitmiyor
Ve Tanrı bizi aşağıya, Allah yanmaya göndermeyecek
Hayır, Tanrı bize çoktan bildiğimiz şeyi hatırlatacak
İnsanlığın çok yakında ektiğini biçeceğini
İslam yükseltmekte
Hristiyanlar seferberlikte
Dünya el pençe divan durmakta
Mesaj unutulmuş ve imana tapınılmakta

Kıyamet günleri burada (yine)


Pieter Bruegel
Dulle Griet





6 comments:

Shaq said...

resim çok güzelmiş sis kimin o? George Grosz die bi dadaistçi var onunkileri andırıyo =)

Cairo @ Istanbul said...

mad mag diyor resim uzantisinda bende meraktayim ekelyen bizide aydinlatir umarim, sefdim resmi,, siirde guzel de senin anladigin anlamda degil : ))) benim anladigim anlamda, tamam tamam killik olsun diye oyle soyledim,,

Saya said...

resmin kimin olduğunu bilmiorum -utanarak söylüyorum- google da tamamen tesadüfen karşıma çıktı.
zaten kıllıktan başka amacı olamaz yorumun benim nasıl algıladığımı bilmiyorsun zira. sadece şarkı sözünü çevirdim kendime ait yorumu yazmadım sonuçta =)

Saya said...

Ressamın adı Pieter Bruegel. 1525'de doğmuş, 1569'da ölmüş. Hollandalı bir rönesans ressamı. Tablonun orjinal ismi Dulle Griet (Mad Meg) . İşte Shaq. Merakını giderdim mi? Ama gerçekten bakmanı öneririm.. özellikle the triumph of death harika...

Cairo @ Istanbul said...

Thanks,
;)

Shaq said...

araştırmacı ruhun karşısında söğüdün rüzgara eğildiği gibi saygıyla eğiliyorum kanka :D (konfüçyüs okumak bizi ne hallere getirdi) triumph of death'i de hemen kaydettim :) sen de bunun karşılığı kurt schwitters ve raoul hausmann'a bakarsın :)